Direct je persbericht verspreiden onder journalisten, social-media en zoekmachines.
Startpunt voor de verspreiding van nieuwswaardige content.

Persbericht verzenden

Persbericht

GfK benoemt Bas de Vos als Global Product Lead/Industry Lead Media

Datum: dinsdag 6 december 2016

Bron: Actueel Nieuws

Nederland , 6 december 2016 -

GfK benoemt Bas de Vos als Global Product Lead Media Measurement/Industry Lead Media & Entertainment

Hilversum, 2 december 2016 - Bas de Vos is binnen GfK benoemd tot Global Product Lead Media Measurement/Industry Lead Media & Entertainment. De Vos wordt hiermee in Nederland, vanuit zijn marktexpertise, verantwoordelijk voor alle Media & Entertainment klanten en zal vanuit global perspectief de Media Measurement Strategie van GfK verder ontwikkelen. De Vos start 13 februari a.s. bij GfK en verlaat hiervoor de Stichting Kijkonderzoek (SKO) waar hij bijna 10 jaar directeur was. Ook zijn a.i. directeursfunctie van het Nederlands Online BereiksOnderzoek (NOBO) legt hij neer.

De Vos zal vanuit de matrixorganisatie in Nederland op lokaal niveau werkzaam zijn naast Liesbeth Nekkers, Product Head Media Measurement. Vanuit zijn global functie zal hij zich concentreren op nieuw innovatief aanbod binnen de wereldwijde media product portfolio.

De Vos stond aan de wieg van alle innovatieve projecten die de afgelopen jaren binnen SKO tot stand zijn gekomen. "Zijn brede media-ervaring en zijn verdienste bij SKO en NOBO vormen een sterke troef en hij is een enorme aanwinst voor ons lokale en internationale team. We kijken er naar uit om samen met Bas de toekomst van de media-onderzoeken vorm te geven", aldus Stefan Heremans, Global Product Head Media Measurement Currencies bij GfK.

De Vos ziet zijn overgang naar GfK als een mooie uitdaging. "Ik heb de afgelopen 10 jaar met een fantastisch team voor onze opdrachtgevers geweldige projecten mogen opzetten. Een groep opdrachtgevers die durf heeft en op tijd inzag dat SKO de online toekomst vorm moest gaan geven. Nu is het tijd voor mij een bredere uitdaging aan te gaan. Bij GfK mag ik op global niveau de Media Measurement product portfolio dichter bij elkaar brengen, waardoor we klanten een compleet en innovatief aanbod kunnen gaan doen. GfK is een mooi bedrijf en in Nederland al jaren de sterkste partij in mediaonderzoek. Ook internationaal zijn er belangrijke ontwikkelingen in het mediaonderzoek gaande waar ik over mee mag gaan denken."


Eerste online platform HelloContainer voor duurzame scheepvaart geïntroduceerd
Daar waar voorheen tussenpersonen nodig waren, kunnen exporteurs vanaf heden zélf het volledige..
3 jaar geleden via HelloContainer
Wereldpremière Marienklage Jan van Maanen 20 april
Op 20 april 2019 vindt in de Jaconikerk in Utrecht de wereldpremière plaats van de..
5 jaar geleden via Jan van Maanen
Mannelijke ondernemer kiest steeds vaker voor leaseauto
Steeds meer mannelijke ondernemers kiezen ervoor om een auto zakelijk te leasen in plaats van er..
5 jaar geleden via Leasescanner financial lease
Eerwraak in Nederland
Het afgelopen jaar zijn in Nederland ruim 500 meldingen gedaan van vermoedelijke eerwraak. Het..
6 jaar geleden via Actueel Nieuws
Overval bij 80-jarige man
In de nacht van 14 op 15 april werd een 80-jarige alleenstaande man gewekt door twee inbrekers...
6 jaar geleden via Actueel Nieuws
Ernstig auto-ongeluk door keien op de weg
In de nacht van 23 op 24 juni raakte een 32-jarige vrouw ernstig gewond bij een ongeval op de..
6 jaar geleden via Actueel Nieuws
Kosten per type graf – hoeveel betaal ik bij?
Met een uitvaartverzekering worden kosten gedekt die komen kijken bij een uitvaart. De hoogte van..
6 jaar geleden via Elkeuitvaartverzekeringvergelijken.nl
NUMA neemt Uitvaartverzorging Van Bruchem in Rossum over
Met ingang van 1 juni 2017 is Van Bruchem Uitvaartverzorging deel gaan uitmaken van NUMA..
6 jaar geleden via Actueel Nieuws
Asociale rijgedrag zorgt bijna voor frontaal ongeluk door mobiel bellen
ANN - “Het scheelde echt een haartje”, zegt een gezin uit Nieuwegein. “Die man..
6 jaar geleden via Actueel Nieuws
Nieuwe uitvaarttrends op de eerste Funeral Fair
Begrafenissen met koffietafels, crematies met koffie en cake achteraf, ze zijn nog altijd in de..
6 jaar geleden via Ikvergelijk.nu